Vračilo blaga

Pravilnik o vračilih

Vračilo blaga

V spletni trgovini Dobrodarilo.si se zavedamo, da stranke včasih enostavno niso zadovoljne z izdelkom, ki so ga kupile, ali pa so ugotovile, da ga ne potrebujejo.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) ima kupec (fizična oseba) pravico, da v 14 dneh od nakupa vrne nepoškodovan in nerabljen izdelek brez kakršnih koli pojasnil (izdelek in proizvajalčeva embalaža mora biti v prvotnem stanju, in sicer: brez prask, tujih nalepk in napisov). Vrne se lahko samo tisto blago, ki ne predstavlja izdelkov narejenih po meri kupca ali posebnih naročil, izdelkov po prednaročilu. Blago pa mora biti brez poškodb, v dobrem in ustreznem stanju, ki omogoča njegovo ponovno prodajo. Artikel lahko vrnete le, če je nerabljen in je v svoji prvotni embalaži. Blaga, ki ga ni v redni ponudbi in blaga, ki je označeno "Izdelek po prednaročilu", ki je bilo naročeno posebej na zahtevo kupca, ni mogoče vračati! 

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo izdelkov v okviru garancijskih pogojev. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Postopek vračila

Vse, kar morate storiti je, da nas v 14-ih dneh po nakupu pisno nas obvestite na e-naslov info@dobrodarilo.si, da bi želeli artikel vrniti ali zamenjati, nato pa ga morate v roku nadaljnjih 14 dneh dostaviti na naslov prodajalca:

Polmira d.o.o.
Partizanska cesta 15z, 2390 Ravne na Koroškem

Poškodba izdelka pri dostavi


Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Ob prijavi škode bomo potrebovali fotografije paketa, zunanje in notranje embalaže, poškodovanega izdelka, fotografijo nalepke dostavne službe, opis poškodbe in številko računa ali naročila. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na dostavno službo poda zahtevek za odškodnino.

Ker je kopalniška oprema večinoma lomljiva, pozivamo vas, da natančno ogledate paket oz. zunanjo embalažo še pri dostavljalcu:

  • Če ima artikel poškodovano embalažo, pa ni videti, da je artikel v njej poškodovan, potem lahko naročilo sprejmete, dostavljalca pa obvestite o poškodbi embalaže. Predlagamo, da skupaj z dostavljalcem napišeta zapisnik. Pozivamo vas, da takoj ob prejemu take pošiljke natančno ogledate vsebino. V primeru poškodbe izdelka nas takoj kontaktirate.
  • Če sumite, da je artikel poškodovan, naročila ne sprejmite in kontaktirajte nas na enem od zgornjih kontaktov.


Rok za prijavo škode

V primeru poškodovanega pri dostavi izdelka morate v najkasneje treh dneh od datuma prejema paketa prijaviti škodo in s tem začeti postopek odškodnine. Priporočljivo je, da škodo prijavite kar najhitreje, ko izveste za neželeni dogodek. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljavec dolžan podpisati. Obvezno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom. Transportne poškodbe ni mogoče uveljaviti brez originalne embalaže!

Več informacij: https://www.epc.si/si/pravice-potrosnikov/spletno-nakupovanje/dostava-paketov